Amanda hissar och dissar!

Personer som bryr sig om andras mående, som inte sviker sina vänner osv. Ni gör världen till ett bättre ställe! Fortsätt så!
Och så vill jag hissa Sudden för att han är så underbart gosig, och håller mig sällskap om nätterna hos min kontaktfamilj. Världens underbaraste kissemiss!♥
Vill dissa alla egoistiska personer där ute, er som bara bryr er om er själva och ingen annan. Som bara klankar ner och förstör andras liv för att ni själva ska må bättre! En fet diss till er!
Och så vill jag Dissa vintervädret! Igår var det 20- kallt ute, är inte det sjukt!? Hatar vintern, och vill verkligen bara att det skall bli sommar fort fort fooort!
Och sen slutligen vill jag dissa TIDSLINJEN på facebook. Kan det bli fulare och mer irriterande? Det här är värre än när dom bytte ut chatten förihelvete! Gosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0