Dagen/e

Min dag har varit lite smått irriterande... Vaknade 07.45 när ja skulle ha gått upp 07.00 så när ja va framme i skolan så hade jag missat första nationnella provet-.-(känner mig fett skillad) Sen så hade vi en lektion till som jag inte ens kommer ihåg vilken det va och så hade vi lunch.
Efter lunchen så hade vi läsning som ja aldrig går på (inklusive idag) sen slutade vi för min mentor hade tydligen fått vinterkräksjukan så han hade dragit, så jävla skönt!
Och så är jag på väg till bussen med Robin och Mohammed och dom var värsta pain in the ass , robin kastade en jävla chipspåse på mig och knuffade ner mig i snön typ 24/7 , och Mohammed höll bara på som vanligt (väldigt störande) så ja , ni fattar.
När jag väl har kommit hem och börjat slappna av så blir jag och Amanda tvungna att springa till tåget för att möta Morgan och Andreas för att få tillbaka hennes kamera som hon hade glömt hos Andreas i spånga-.- suck!
Nu är ja hemma och tänkte typ ta en dusch och sen lägga mig och råslappa;)
Puss hej leverfucking pastej <3
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0