Dåligt humör

Känner att jag bara vill träffa Martin nu.
Är på fett konstigt humör, och det är verkligen skit jobbigt. Speciellt när det finns andra i huset som har samma problem just nu. Åh, längar tills ikväll. Då man bar a får ligga och hålla om honom, pussa han och åh! Blir galen, ÄR galen!

Ska iaf ut och röka nu tänkte jag, kanske göra en kaffe eller något också. Är verkligen inte pigg efter denna natten som var. Städade ju köket, hallen, vardagsrummet, mitt rum och hjälpte Emilia med henne rum. Så har även en fett wierd smärta i ryggen. Funtar på att ta en liten nap nu? Tror fan jag ska göra det! Fram tills 5 isf, satt jag inte är på dåligt humör på kalaset.
Men höres senare eller imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0