Det räcker!/Amanda

Anonym om "Spåra ip adress" - hört talas om det?/Amanda:
Vad heter han du strulade med på festen? :)

Anonym om "Spåra ip adress" - hört talas om det?/Amanda:
Vänta tills print screan kommer upp om jag ljuger :) fråga dom som du hade vänner med om det kom upp en del bilder på din logg... jag kanske ska ta upp dom igen så får vi se om jag ljuger? kanske tar upp det om lilja "att du alltid har hatat henne" eller vad skrev ni? har jag inte rätt?

Anonym om "Spåra ip adress" - hört talas om det?/Amanda:
Marcus hur kom du fram med det namnet? Har jag ens sagt marcus? det kanske var han för du kanske minns nu när jag tog upp det?

Svar: Jag har inte varit otrogen emot Martin under den tiden då vi varit tillsammans. Jag har inte strulat med någon på en fest? Och Marcus har du visst nämt, till Martin.
Jag vet att du hackade min facebook, okej? Men jag vet inte vad du fått för dig? Jag älskar Martin, och det kommer jag alltid göra! Så kan du bara lägga ner? Ja, jag hade alltid hatat Lilja förra julen. Då jag och hon hade haft ett stort bråk, och det vet hon redan? Så ta upp det du, jag bryr mig inte. Och antagligen inte hon heller? Fråga mina vänner om jag varit otrogen emot Martin? Dom om några borde veta sånt, då jag festar med mian vänner.
Lägg bara ner, för du är bara patetisk nu.
Ciao!/Amanda

Nästa kommentar kan du väll skriva ditt namn i? Gör inte du det så skriver jag annars ut det. Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0