Dygna igen!/A

Nu ska man dygna med Emilia igen då.. KÄnner att det börjar hända ganska ofta nu för tiden, men kommer ju inte iväg till skolan om jag inte är uppe hela natten...?
Ska iaf göra kaffe och ta ngt att äta om ett tag, är skit hungrig faktiskt.
Är även extremt sugen på en smoothi! Så en sån kanske de blir också, om jag orkar göra dvs.
Imorgon är det iaf skola då, och vid ungefär halv 3 ska jag ha möte med min mentor och mami angående min skolgång. Har ju ganska hög frånvaro, så ja..
Men ärligt, så tror jag det blir till att skita i skolan ändå och börja jobba. Kännde att det gick mycket bättre faktiskt! Tog mig upp på mornarna och kom i säng i tid. Så vad säger ni?

Jobba/Skola?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0