Facebook vänner!/A

Lovade ju att skriva något här om dom 10 första som gillade min status på facebook. Så nu kör vi då!

Martin Karlsson- Min älskling, som jag saknar fett mycket och som är supersöt!
Klicka på bilden för att komma till hans profil!
Adam Hellström- Ett mongo i min klass som gillar att bära små flickor, slå dom och mobba dom. Dålig humor och dålig musiksmak!;) Klicka på bilden för att komma till hans profil!
Micaela Garpenklint- Supersöt och snäll tjej, och dessutom rolig. Kan det bli bättre? Klicka på bilden för att komma till hennes profil!
Ahmet Yaygin- Min lilla miniturk med bra humor. Hihi! Klicka på bilden för att komma till hans profil!
Andreas Wennerberg- Rulig och jätte trevlig pojk! Klicka på bilden för att  komma tills hans profil!
Kim Carlsson- Ingen aning? fiestare? Klicka på bilden för att komma till hans profil.
Rishi Chaudhry- Skit gullig tjej som dessutom är hur snäll som hellst! Önskar att vi pratade lite oftare, som vi gjorde förr! Klicka på bilden för att komma till hennes profil!

"Andre bajtar allt"- Ingen aning. (Antagligen någon jag blev vän med på tiden då jag accepterade alla. -.-) Klicka på bilden för  att komma till hens profil.
Filip Allansson- Ingen aning faktiskt, har hört hans namn några gågen men ommer inte ihåg från vart...? Klicka på bilden för att komma till hans profil.
Ellinor Gundmalm- Söt tjej som har hjälpt mig med föredetta bloggdesigner, skit snäll samt ruulig! Klicka på bilden för att komma till hennes profil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0