Förlåt, förlåt och förlåt!/A

Som ni kanske märkt har jag ute uppdaterat speciellt mycket dom 2 senaste dagarna. Och kommer förmodligen inte göra för sen typ måndag då vi renoverar här hemma. Min dator står därför i mitten av mitt rum tillsammans med resten av mina möbler samt massa skit. Under skyddspapper såklart. Och har ingen vidare lust att uppdatera via mobilen då det alltid ska krångla..? Men ett inlägg nu kände jag mig iaf tvungen till. Lägenheten är nog klar på måndag, förhoppningsvis tidigare? Men man vet ju aldrig vad som händer. Saknar min dator iaf så hoppas det går fort, hihi! Men nu ska jag slagga. Har haft världens läängsta dag då jag också fällt typ 27272393018000 tårar. Usch! Men w/e. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0