Hemma hos Martin!/A

Nu sitter jag hemma hos Martin eftersom att vi ska ha en myskväll idag.
Och vi bestämmde oss för att ha den här, för en gångs skull!;)
Vi ska snart laga mat då..
Blir ryggbiff för en fucking förmögenhet osv, men det är lätt värt pengarna!
Eller..? Hehe, jadå. ÄLSKAR ryggbiff, så jäävla gott! Tycker inte ni också det?
Så ska vi ha pommes och sås till de, och sen ska vi kolla filmer och mysa resten av kvällen. Hur underbart är inte det? Är så otroligt glad att jag har honom, mitt allt!♥
Vad ska ni göra ikväll då? Några planer?
Måste btw säga att mötet i skolan gick bra enligt mig, men dåligt enligt mamma(ofc.)
Ska gå till skolan på måndag, tisdag och torsdag sen slutar jag helt och ger mig ut i arbetslivet igen! Gick betydligt mycket bättre tyckte jag, och var framförallt mycket ruuligare!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0