Inte bloggat på länge/E

Förlåt alla för att ja inte har bloggat något på så lång tid, men har inte haft någon ork alls. Det har hänt så sjukt mycket dom senaste 2 veckorna och skolan går bara mer och mer dåligt...
Känner bara att allt är skit för det mesta ! Men det kan vi ta när ja kommer hem till mamma. Just nu i alla fall sitter jag hos Laila och Kenneth och målar/ritar lite, väntar på mat. Det blir typ korv och pommes, skit gott ju! Men ska fortsätta nu puss hej!
Ps: Lovar nu att jag ska börja blogga mer<3 Lägger upp två av bilderna jag målat lyckades inte få till ögonen alls på någon av dom enligt mig men ja.. Den bilden som det inte står fuck på har Belllu oxå målat på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0