Jag dör, du är så patetisk./Amanda

Är så jävla trött på ditt bullshit hit och dit, när ska du växa upp?
Du säger att du hatar mig, men varför lägger du då ner tid på mig i helt meningslösa inlägg på din blogg? Om jag nu är så omogen och hatad som du säger? Haha, du är ju bara patetisk lilla gumman, jag har släppt taget om dig för länge sen, och du kanske borde göra desamma? Fast kanske är svårt då du alltid 2älskat" mig så mycket, och eftersom jag är en sån bra vän, tillskillnad ifrån dig. Haha, jaja. Detta är det sista du får höra från mig iaf, för tänker inte lägga en minut till av mitt liv på dig, du betyder ingenting för mig osvosv.
Puss på dig!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0