Morgondagens planer

  • Vakna 06.30 fixa mig osv.
  • Vara hemma ungefär 07.30 och sedan möta upp Bella och ge med henne till skolan, då jag måste snacka med henne!
  • Skolan till ca 11.00 och sedan rusa mot tandläkaren där jag skall möta Martin. Vi ska ta en fika sen ska jag upp och borra vid 12.00. Hua, och vet ju att man inte ska käka samt dricka innan.. Men jag får väll vara lite busig helt enkelt!
  • Resten av dagen samt kvällen blir det mys hemma hos mig med Älsklingen. Underbart! Kanske en snabbis hem till honom först och snacka med hans bror osv. Men sen blir det myspys!
Och det är väll ungefär mina planer? Vad ska ni göra imorrn, eller nu i veckan?:) Något speciellt eller bara skola och slappa? Puss och kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0