Nu kör vi!/Amanda

Tjenaree, har inte orkat blogga någonting idag som ni kanske märkt? Blev ingen skola då jag somnade om när jag fixat mig och allt, hahah smartast! Sitter iaf på mitt rum och chillar. Är extremt trött, men vet inte om jag vågar sova..? Kanske inte kommer upp till skolan då jag ska dit om 3 timmar. Lika bra att vara vaken då, right?
Men till rubriken nudå.
Jag och Emilia ska börja med en diet! Vi har fixat hem 6 förpackningar från märket "Modifast" med smakerna choklad, jordgubb, banan, hallon och vanilj. Både drycker samt pudding! Detta kommer vi alltså köra på i 12 dagar nu i förhoppning om att vi ska losta några kilon. Detta innebär alltså att vi inte ska äta något godis, någon skräpmat, snaks dricka lääääsk osv. Utan det blir nyttigt som gäller! Tänkte käka någon sallad på salladsbaren i centrum någon dag osv. Visst är vi duktiga!?
Och nej, detta gör vi inte för att vi tycker vi är "tjocka". För vi vet att vi inte är det. Känner bara att jag vill förlora liiite vikt inför sommaren! Ska köpa det där förbaskade gymkortet snart också! Så det kommer bli grymt!;)
Sexy mf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0