Oh baby i love you

Du är min ängel baby. Du kom till mig då jag hade det som jobbigast och hjälpte mig upp på fötterna igen. Ditt leende får mig att smälta. Du är den underbaraste killen jag någonsin har träffat, det finns ingen som dig. Det är du och jag mot världen baby, det finns ingen annan. Vad någon än säger så finns det inte det. Du är mit allt, det sista jag tänker på innan jag somnar och den första jag tänker på när jag vaknar.
Vi har gått igenom så otroligt mycket detta året och den månad vi nu varit tillsammans. Både bra och dåliga saker. Minnen som oavsett vad alltid kommer finnas kvaat!
You don't want me no
You don't need me
Like i want you, oh
Like i need you

And I want you in my life
And I need you in my life

You can't see me no
Like i see you
I can't have you no
Like you have me

And I want you in my life
And I need you in my life

You can't feel me no
Like i feel you
I can't steal you no
Like you stole me

And I want you in my life
And I need you in my life




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0