Så jävla trött på detta./A

Att folk ska misstolka allting nu förtiden, gosh!Blir så jävla förbannad? Om jag säger en sak, och du inte fattar kan du ju fråga vad jag menar ist för att bara få för dig saker? Har inte sagt något om vad du säger jag sagt. Men tro det om du vill, istället för att prata med mig liksom. Orkar inte med detta jävla snacket hela tiden, it's over!

Annars då..? Sitter hemma nu inne på Emilias rum. Hon badar typ så jag väntar väll på henne!:) Senare drar jag till Martin igen, och sover där. Askalas! Är lite sliten från igår, även fast jag inte drack speciellt mycket? känner mig bara utmattad liksom, höhö. Kommer nog slänga in iaf ett inlägg till innan jag sover, men inte 100% säkert.
Vad ska ni göra imorgon? Ha en bra kväll, puss!

Fuck vad vi är sexiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0