Tjaaaaa/A

Hejsan, sitter just nu i Emilias rum med henne. Vi fixar oss lite smått då vi ska med Martin över till grannen och ta några bärts. Mysigt värre! Kvällen avslutas med att jag sover hos Martin. Det är ungefär planerna inför ikv!
Vad ska ni göra idag? Ha hemmakväll, fiesta?

(Sorry för den dåliga uppdateringen, men det är pga renoveringen. Det är kaos här hemma, men börjar ordna upp sig nu. Hallen och mammas rum är klart. Så nu är det bara mitt och köket kvar! Nice som fan. Mitt är klart på måndag ungefär..? Och då kommer jag börja blogga igen! Kommer självklart lägga ut bilder på hur alla rum blev också! Längar som fan tills det är klart nu, hihi!)
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0