Tjena, har bitit av mitt öra. Kan du hjälpa mig?

Sitter inne på rummet och chillar nu. Dagen har varit ganska chill, gick hem till mig med Martin efter skolan och lyckades somna? Haha! Så när jag vaknade var han borta, ye fun! Not.
Iaf så vaknade jag ungefär halv 10 nu på kvällen igen, så är inte speciellt trött men skall ändå sova snart. Måste ta mig upp till skolan imorgon. Har även tandläkarbesök vid helv 12 och det får man ju inte missa! Skall borra den sista tanden nu, nice enligt mig! Satt jag slipper ha ont.
Har ni ont nät ni har hål, eller känner ni  inte av det alls?
Men nu ska jag kolla tv, puss på skinkan!
image description
Saknar min bebismoa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0