10 saker ni inte visste om mig.../A

- Jag älskar tatueringar, både på killar och tjejer!
Det är så jävla snyggt, speciellt om man är brun och vältränad. Gosh!
- Jag har 2 katter som heter Lisbeth och Sassa.
Gillar dom inte speciellt mycket.. Vill hellre ha en vovve!
- Jag har ungefär 20 vandrandepinnar, dom är bebisar och jätte söta!
- Min mamma är min största förebild. Älskar henne otroligt mycket!♥
- Jag vill bli kock eller bartender när jag blir stor.
- Vill flytta utomlands!
- Har aldrig varit utomlands!:o
-Älskar att blogga vissa dagar, andra har jag ingen lust alls.
- Jag älskar att städa kompisars rum, men hatar att städa mitt egna!
- Har bara bott i sthlm 4 år.
Innan dess (dom första 13 åren) bodde jag i Bohuslän och träffade nästan aldrig min mamma och resten av min familj.

Puss!/A♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0