Det är inte så lätt.

Är trött på att alla alltid skall säga "du måste bara kämpa, så klarar du det!" eller "det gäller bara att bestämma sig!" osv. JAG ORKAR INTE OKEJ?! Jag är inte så stark som ni tror. Kan ni försöka förstå det? Jag orkar inte... Jag är 17år, hur mycket tror ni jag orkar? Med tanke på min barndom speciellt? åter igen JAG ORKAR INTE! Läs orden, säg dom högt för dig själv. Hur känns det?
Men nog nu. Ska sätta på mitt fejkleende igen och låssas som allt är perfekt, mitt liv äger! Not.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar dej gumman, kommer alltid finnas för dej som du funnits för mej när jag behövt dej.

Loveu <33333333

2012-01-31 @ 19:41:28
URL: http://lizuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0