Förlåt för dålig uppdatering/E

Har inte ens tänkt på att jag har en blogg...
Har hänt så sjukt mycket jobbigt dom senaste 2 dagarna så jag har inte orkat. I alla fall tänkte jag berätta lite om min dag idag. (a)
Gick upp runt kvart över 7 för att fixa mig även fast jag dock inte pallade de-.-
Drog mig i alla fall iväg runt 5 i 8 för att t bussen 6 över . Som tur är så missar man den bussen precis så blir tvungen att sitta en fucking kvart i typ snöstorm!!Suck.
Sen kom jag fram till skolan , typ direkt när ja kom innanför dörren så fick ja sjukt ont i ryggen och vaden...:s
Gick i alla fall till datasalen för att möta Kirre för vi behövde snacka.
Runt 10 tiden ringde jag till mamma för att se hur hon mådde och fick inget direkt svar för hon var stressad, men endå dagen rullade på tills jag fick veta att mina två babbosar hade gjort slut.:( Blev skitledsen för allt känndes som om att det var mitt fel. Skoldagen slutade i alla fall någorlunda bra bortsätt från det att jag missade bussen precis då oxå! (Om jag blev irriterad!) Aja inget mer snack om skolan, på bussen träffade jag på min lilla plutt Max som tydligen oxå skulle till handen. Han skulle sitta med mig i centrum tills min buss gick men det slutade bara med att jag stannade för att Micke,Biggy,Jenny,Angelica,Hanna,Olivia,Patricia och Adam kom. Skittrevligt!
Sen blev jag tvungen att tagga hem för Lilja och Amanda var där.
När jag sedan hade vart hemma i en dryg timma så blev ja och Lilja tvungna att tagga till centrum (igen) för att möta hennes storebrorsa och hans kompis Cristoffer.(a) Vi gick till expresso house och blev bjudna på en stor Chai Latte!!!!Grymt jävla gott.
Sen tagga vi hem igen och sen dess har jag hunnit med att käka, duscha, fixa mig och städa lite så jävla grym jag är asso. ;)

Nej men ska försöka sova nu är sjukt jävla trött. Lovar att det kommer uppdateras mer från och med nu!Poss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0