Godmorgon./E

Ja igår så hade jag som sagt inte någon tid till att skriva något pga städning och att vi flyttade in en nytt skrivbord i mitt rum, som först inte gick igenom... Blev tvungen att skruva av benen.
Sen så åkte Amanda och mamma till Kungsholmen för att hämta ett annat skrivbord och en typ hylla.(à) Men hyllan fick inte plats, så när dom hade kommit tillbaka så följde jag med för att dom behövde hjälp.
Och direkt när vi kom hem skulle jag packa för att tord skulle komma och hämta mig!
Sen åkte man inte till kontaktfamiljen som man trodde utan vi åkte till Kenneths lastbilsgarage för att vänta på honom tills klockan 11. Fun life(y)
Och det var min sjukt roliga dag .

Men puss hej ska börja fixa mig lite för ska snart dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0