Godnatt ungefär!/A

Ligger i sägen bredvid Martin som snarkar sönder, kan verkligen inte sova.. Har skit ont i magen och ögonen vill inte stängas. Blir i alla fall inte skola imorgon heller då jag spytt under kvällen, hur mysigt? Så blir att chilla hemma tills Martina kommer och hämtar mig kl 5 ungefär. Hoppas bara jag hinner/orkar fixa i ordning på mitt rum innan dess, håller ju som sagt på att göra om! Men nu ska jag fortsätta att försöka sova, hoppas ni får en trevlig dag, puss!
(jag och älsklingen på bild;))


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! :) Hoppas du får en bra helg, vad ska du hitta på? :)



Kika gärna in på min blogg och läs om mitt liv och saker jag varit med om. Skriver bland annat om våldtäkt, missfall, misshandel och ätstörningar, vill nå ut till andra i samma situation! :)

2012-01-20 @ 06:49:24
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fortf samma skit aso ! Hoppas du blir bra snart gumman, krya på dej ! <3

2012-01-20 @ 21:00:27
URL: http://lizuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0