Hissar och Dissar!/A

Stör mig på folk som bloggar om bråk och tjafs, varför tar ni det inte face to face?
Blir inte det hela mycket enklare så?
Varför ska man alltid behöva se massa skit på era bloggar för?
Bråkar ni med någon kan ni väll förihelvete prata med personen irl?
Herregud säger jag bara!
"En stor äcklig fet diss till sådana personer!"
Ta det irl, eller lägg ner säger jag bara!
(Och anser inte att detta är ett bråk eller tjafs, ger bara en åsikt!)


Vill i alla fall ge en fet HISS till personer som står upp för sig själv, som inte ljuger och klankar ned på andra. Speciellt inte genom bloggar! Personer som älskar sig sjävla och kan älska andra på samma sätt! Det är inte många som kan det i dagens samhälle, men till er som kan, tack! Ni gör min dag. Kyssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0