Ny blogg!

Hejsan hoppsan gummisnopp!
Nu har jag och lillasystern Emilia skaffat en blogg tillsammans!
Vi har ju pratat om det ett tag nu, men det har aldig blivit av. Men igår kände jag att det var dags, så har fixat lite med denna nu, bland annat fixat PRO i en månad, tills en riktig design kommer osv.
Lite om mig och Emilia nudå!
Vi kan ju börja med mig.
Jag är en tjej på 17 år som bor i centrala Haninge i Stockholm. Går på gymnasiet i resturang och livsmedelslinjen och trivs ganska bra där! Jag har en kille som jag  varit tillsammans med ett år om 5 dagar, Martin Kalsson! Vi umgås väldigt mycket, så ni kommer nog få höra en del om honom här!
Mina bästa vänner heter Lilja och Bella, dom har en blogg tillsammans som kan läsa HÄR! Dom är 2 underbara tjejer måste jag tillägga!;) Hehe.
På fritiden gör jag inte så mycket, ligger mest hemma och chillar med folk. Men tänkte att jag skulle ändra på det och köpa ett gymkort snart, och då blir det gym med Lilja och Bella!
Vad ska jag mer berätta..? Har 2 tatueringar, tungpiercing och 8 hål i öronen. Älskar hundar men mamma vägrar skaffa en, 'suck'. Och ja, det är väll mitt liv ungefär!
Till Emilia nu då!
Hon är 15 år, och bor självklart också mitt i haninge då. Hon går i Lyckebyskolan och hon har det ganska bra där..? Hennes bästa vänner är nog Lisa, Lilja och Bella, och hon är SINGEL! (Alla killar, passa på!) Hon älskar precis som jag hundar väldigt mycket, men det är väll något vi får skaffa när vi flyttar hemifrån antar jag.
Vad ska jag mer berätta om henne? Hon gör inte heller någonting på fritiden, men hon vill börja på MMA. Får se hur det blir med det... Emilia har också 2 tatueringar, och piercing i tungan. Sen har hon också navelpiercing! *Dreggel* vill också ha!
Och resten får hon berätta själv helt enkelt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar eeer ! <3

2012-01-19 @ 20:23:11
URL: http://lizuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0