Städning./E

Nu tror ja att jag officiellt har städat klart. (förhoppningsvis)
Har varit igång med städning sen typ 15.00 idag. Suck säger ja bara.
Tänkte typ sätta på en film och bara gosa ner mig in under varma täcket. ;) Härligt värre!
Vet inte riktigt vad ja ska skriva mer än att jag Martin Amanda och Mamma har krigat som F**N för tt flytta två garderober hela vägen från Amandas rum ända bort till Tindras... (Lillasyster)
Sen det lilla vanliga, städat sitt eget rum, fixat lite i vardagsrummet, sen ofcourse köket och sen gått omkring och plockat saker från golvet.(a) Aldrig mer städa!!!
(Även fast jag vet att det blir mer imorgon)
Nej men puss på er alla nu får se om ja lägger ut något mer annars har jag väll antagligen somnat!

Peace<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om ja hade vart där hade vi ägt ut haha ! :D <3

2012-01-20 @ 20:59:17
URL: http://lizuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0