Till alla utseendefixerade mäniskor!/ A

Förlåt för att jag inte ser ut som dig. Förlåt för att du är så ytlig och inte kan acceptera mig pga mitt utseende!
Men vet du? Jag har inte valt att se ut så här. Jag kan inte hjälpa det? Så varför klanka ned på mig, har inte gjort dig något. Och det är då knappast mig det är fel på! För det är DU som inte kan acceptera mig för den jag är!
Detta inlägg är inte riktad mot någon speciell, utan till alla er som går efter folks utseenden. Som mobbar folk för att dom är överviktiga, underviktiga, långa, korta, har för mycket smink, inte sminkar sig alls osv.
Ni är bara patetiska, glöm inte det!
Puss på skinkan bitches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0