Träningsprogram/A

Fram tills att jag skaffat gymkort, dvs ganska snart men ändå. Så ska jag börja träna hamma på mornar och kvällar! Har kollar runt lite och satt ihop ett pass som jag ska göra varje morgon och varje kväll fram tills dagen jag börjar gymma! Ska även under tiden jag gymmar försöka börja jogga! Kanske med Emilia? Lilja? Bella? Moa?
Hör av er om ni är intresserade brudar!

Men till mitt träningspass nu då!
20 armhävningar minst morgon och kväll.
10 situpps varje morgon och kväll.
"yoga" 10 min varje kväll.
5minuters benövningar morgon och kväll.
Och sen ska jag ju såklart börja äta nyttigare!
Ska sluta käka godis och chips, läsken kommer jag dock inte klara då jag är beroende, hihi! Och sen ska jag börja äta sallad, nyttigare frukostar och mindre mat till middag och lunch tex!
Vad tror ni om det här? Grym jag är, eller hur?!
Men nu ska jag kolla på filmen 50/50! Hörs imorgon, godnatt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0