Trött på falska vänner, älskar er brudar!/A

Är så jävla trött på falska vänner, glad att jag har er brudar! Ni betyder allt!♥


Isabella, du är en gullunge! Vet du det?
Jag älskar dig extremt mycket, och är så jävla glad över att du finns för mig. Att du finns i mitt liv överhuvudtaget! Vi har så många underbara minnen jag och du. Minnen som är oförglömliga! Haha, kommer du ihåg förra nyår? Eller halloween? Fyfan vad galet det var! Hoppas vi har många år till tillsammans, för utan dig vid min sida är jag nada, love u my bebibooee. Kyssen!♥

Precis som Bella har vi många minnen tillsammans, det ena starkare än det andra. Vi har haft otroliga stunder tillsammans, gjort så mycket tillsammans osv.
Jag och du... Vi är som syskon, kan bråka om helt petatiska saker.. Kalla varandra för grovt elaka saker men hittar alltid tillbaka till varandra oavsätt! Du är en liten nallebjörn när man känner dig, även fast du kan framstå som största bitchen!
Jag älskar dig extremt!♥

Lisa bebis, med världens vackraste ögon!
Du är en underbar person, vi har dock inte många minnen tillsammans men jag hoppas att vi kan skapa! Du är supersöt, super snäll och helt underbar!
Jag älskar dig, och saknar dig otroligt!♥

Så måna minnen! Får ju inte umgås med dig, men jag kan ju iaf få älska dig ändå, hihi. Kan inte ens räkna hur mycket dumt vi gjort tillsammans, men kan inte heller förklara hur kul vi haft när vi gjort det. Dina föräldrar hatar mig, och det kan jag förstå med tanke på allt. Men du är en underbar person, supersöt och gullig, och jag hoppas dina föräldrar kan inse att vi inte gör sånt vi gjort längre och ger oss en ny chans! I love u!♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihih kmr aldrig glömma vissa saker ändå, som när ja satt o elda på mejsjälv när vi nt kom på ngt att göra hahha ! :D <3

2012-01-25 @ 19:47:19
URL: http://lizuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0