En bakis Amanda.

Tjenare bloggen! Det var ett tag sen nu..?
Tänkte berätta lite om min helg bara, innan jag ska lägga mig och kolla lite serier!
Fredags: Åkte jag till min kontaktfamilj med Emilia, Bella, och Moa.
Vi softade i jacuzzin och bastun flera timmar sen kollade vi bio. Rikgit nice kväll om jag får säga det själv!
Lördags: Blev det fest med Bella, Julia och Lilja med massa härligt folk.
Kvällen slutade nice drog hem till mig me Bella så somnade vi ganska direkt!:)


Så idag ska jag itne göra mycket. Är rejält bakis... Så har tagit ett varm bad och en iskall dusch, vilket var extremt göööttt! Vill beställa hem pizza eller kabab, extremt sugen...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0