Helgen och feber./A

Tjenamors bloggen. Chillar på rummet nu med väärsta huvudvärken och febern. Inte kul asso!
Igår var Moa här, vi badade jacuzzi och bastade 5-6 timmar i sträck? Haha, helt galet skönt var det iaf. Vi hade även ansiktsmask och laddade hem en serie som vi kollade på innan vi skulle sova.
Idag vaknade vi 20 över 12 ungefär? Sen följde jag med henne till stallet med hennes mamma och var där och red, fixade i ca 3 timmar. Och sen taggade vi hem till hennes nya hus, helt underbart fint! Och lyllos Moa har en egen övervåning osv. Gosh! Jaja, sen åt vi och sen hämtade Martina mig. Och sen dess har jag bara mått värra och värre... Näsan rinner och är hes som jag vet inte vad. Och på detta en extrem huvudvärk och feber, jiho!
Orkar inte lägga upp bilder idag men kanske gör't imorgon om jag mår bättre. Nu ska jag ladda ner Desperate housewives och somna till det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0