Vad har jag gjort?

Jag hatar när personer inte svarar när man försöker prata med dom.
När man inte får svar på det man skriver osv. Speciellt när personen i fråga inte säger vad man gjort.
Nu har jag tydligen sagt att du ska dra åt helvete till Evelina? Nej, det har jag inte gjort. Kom hit och läs vår konversation. Du kan få mitt lösen till facebook och läsa det, jag bryr mig inte!
Allt jag ber dig om är att du berättar för mig vad jag har gjort dig. För jag fattar ingenting... Du tar bort mina inlägg på Facebook, du svarar inte i chatten ingenting. Förstår du inte? Jag saknar dig!
Detta är allt jag skrivit.
Finns ingen anledning att be dig dra åt helvete, snarare henne isf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0