Jävla drama!

Nu är jag trött på det här, alla går runt och snackar om det som "hände" fast ingen vet egentligen hur det gick till? Varför snacka om det då? Ska förklara för er nu, och hoppas ni får in detta i era äckliga huvuden!


Jag slog "E", Ja? För att hon hängde i Bellas hår.
Ska jag bara stå och kolla på när man kompis får stryk eller? Nej jag tror inte det! Jag backar mina vänner, och jag tror faktiskt att ni skulle gjort samma sak.
Sen var det ju såhär. Jag gick fram och knuffade undan "E" och fick då en smäll av henne? Så hon slog alltså första slaget, inte jag. Slår någon mig, eller mina vänner kan dom räkna med en smäll tillbaka. That's it.

Så sluta nu gå runt och snacka erat skitsnack, och försök istället göra något åt era patetiska liv. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast så va de ju inte riktigt så de gick till , de va du som slog första slaget och sluta ljuga. och få stryk? nej hos drog i hennes hår för att hon slog henne. pajas.

2012-05-16 @ 13:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0