Ögoninflammation- så nice!

Ja, nu när man var på bättringsvägen får man ju självklart ögoninflammation. Det är ju jävligt nice, verkligen! Sen har jag jobbig hosta också. Känns som att jag kommer hosta upp hela magen snart. Fyfan för att vara sjuk! 

Kom även hem idag, efter massa problem hit och dit.
Så nu sitter jag på rummet och chillar bara. Snackar med Martin på facebook och ska snart kolla på film. Tror det bli WALL.E faktiskt. Såg den för något år sedan eller så men kommer inte ihåg någonting, och jag älskar ju barnfilmer så hoppas jag har gjort ett bra val!
Imorgon ska jag inte göra så mycket vad jag vet ännu... Men ska i alla fall träffa Martin en sväng på eftermiddagen tror jag. Sen kanske jag även ska träffa Bella. Men vi får väl se. Känner verkligen inte för att spring runt ute med min hosta, sen har jag ju förbannat ont i mitt öga också.
Blä!

Men nog om det.
Ska försöka skaffa ett heltidsjobb nu. Känns som att det är dags att ta tag i livet! Fixa en lägenhet, körkort osv. Jag och Martin vill ju flytta ihop, men det är jävligt få lägenheter till bra pris för tillfället. Skulle vilja bort från Handen. Stockholm överhuvudtaget faktiskt. Kanske tagga ner till Småland eller Värmland? Vart som helst liksom... Åh fyfan vad härligt det skulle vara! Har så många drömmar, hoppas verkligen dom slår in snart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

SKULLE SAKNA DEJ FÖRMKT BEBIS, BLÖÖÖH . <33333333

2012-05-15 @ 20:19:58
URL: http://lizuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0