Softar galet- som den sjukling jag är.

Nu har jag varit sjuk till och från i flera veckor. Så fort jag blir av med något symptom får jag ett annat. Nu har jag även extrem träningsvärk i armarna, utav någon konstig anledning..?
Det som är jobbigast är nog att det är så jävla fint väder ute. Men jag "vågar" inte gå ut om jag skulle bli ännu sjukare..? Nu sitter jag med en extrem förkylning och bajshosta i alla fall. Har haft feber till och från dom 2 senaste dagarna, och tror jag har det nu också.
Fml.

Idag ska jag nog bara sitta inne, även fast jag verkligen vill ut.
Men skiter it, vill bli frisk!
Kommer nog uppdatera lite under dagen om jag inte hittar på ngt roligare.
Men puss så länge i alla fall!
Gammal bild på mig och Lilja, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0