Svar på tal.

Anonym om Jävla drama!:
fast så va de ju inte riktigt så de gick till , de va du som slog första slaget och sluta ljuga. och få stryk? nej hos drog i hennes hår för att hon slog henne. pajas.
Svar: Det var ju så det var? Hon slog inte dig, hon började vifta så du tog tag i hennes armar. Sen hängde du helt plötsligt i hennes hår som en jävla 3åring? Jag knuffade bort dig och du gav mig en örfil? Du hade alltså redan då slagit min bästa vän och mig? Och sen kommer din ..pojkvän? Och då slår du Emilia?
Omdet är någon här som är en pajas Evelina, så är det du!
Puss pårej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pinsamt att man kan sitta och mytta om hela skiten. Käften glappar värre än på en jävla häst på henne.. Älskar dig Amanduu! <3

2012-05-21 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0